2015. április 24., péntek

Megjelent az Djay Pro 1.1 frissítés, videó mixelési lehetőséggel.


Mindig is csorgattam egy kicsit a nyálam az Algoriddim Djay programjára. A forgó lemeztányér, a letisztult felület és a precíz működése vonzott. Ahogy egy Mac-en lennie kell, semmi extra, csak teszi a dolgát. Eddig nem használtam, mert nem volt benne videó funkció, én pedig mint VideoDj, klippekről játszom.


Később kiadta a cég az iPad-es verziót amiben már volt videó mixelés, de a fórumon sokáig írták, hogy nem lesz asztali változatban. Hát most lett.

Decemberben jelent meg a Djay Pro, és most áprilisban itt az 1.1-es frissítés, benne a videós funkciókkal. Engem elsősorban ez érdekelt, kipróbáltam.


Kezdjük a végével. Szar.


A gépem egy Macbook Pro i7 procival, 8GB rammal, IntelGraphic4000 1GB videó kártyával. (nem egy gyenge gép)

720HD Mp4 videókkal teszteltem, és darabos volt a kép! Feltételezésem szerint kb: 20fps lehetett a stream sebessége.

Jelenleg Serato-val dolgozom, ugyan ezek a videók a 32fp-vel futottak ugyanazon a gépen.

A videókártyám alaplapi, és egy dedikált erősebb kártyával, lehet, hogy jobb eredményt lehet elérni, de ez így számomra továbbra is használhatatlan. VirtualDJ8-on és Serato-n tökéletes a kép.


Kevés, de látványos videó átmeneteket tartalmaz. Feliratot elhelyezhetünk rajta, de nem lehet animálni. Pl: nincs futó szöveg.

Képet elhelyezhetünk  a videón, videó animációt csatolhatunk az audió fájlokhoz. Ezek használható funkciók.


Őszintén megmondom, hogy nem mentem bele nagyon a részletekbe, mert már a darabos videó megjelenítésnél elveszítettem egy kicsit az érdeklődésem. Remélem, hogy a későbbiekben még csiszolnak ezen a videós részen.


A program egyébként a tudásához képest nem drága kb 15.000Ft.-


A program 1.1-es verziójának részleteiről itt olvaszhatsz.

Az ingyenesen kipróbálható verziót innen tudod letölteni.


És még egy hír a végére. Ezen a héten ingyen lehet eltölteni a djay Apple Watch verzióját. Már csak egy Apple Watch kellene hozzá :)


applewatch-djay




Az eredeti cikket képekkel, videókkal itt találod: Djay Pro 1.1 + VideoDisco

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Iratkozz fel az RSS csatornánkra! Kövess a Twitteren!