2015. augusztus 3., hétfő

Mai napiklipünkben nagyon ijesztőek leszünk.  Az osztrákok horrorklipjé ne éjszaka nézd meg: I’m Coming For Your Soul (Jövök a lelkedért!)


Rene Rodrigezz & MC Yankoo – I’m Coming For Your Soul


Az osztrák dj és a bécsi születésű rapper összeálltak. A zene egész jó kis klubslágerre sikerült, amihez egy nagyon ijesztő klipet forgattak. Kicsit elbizonytalanodtam, lehet, hogy egy horrorfilm betétdala és a filmből vágták össze a részleteket? Így jobban megnéztem és rájöttem, hogy a klipet a Poltergeist ( A kopogtató szellem) című film részleteiből rakták össze. Nem volt nagy dolog rájönni, mert a klip elején ki is írták. (Óh) Nem vagyok nagy horror rajong, így nem ismertem fel a film jeleneteit. Az 1982-es filmnek egyébként idén elkészült a remake változata is amit a 5.0-ás értékeléssel eléggé lehúztak az iMBb-n. Ehhez készült a dal.



poltergeist


 




Az eredeti cikket képekkel, videókkal itt találod: Jön majd a rézfaszú bagoly és jól elviszi a lelked - kippkopp

horror, mcyankoo, napiklip, poltergeist, renerodrigezz

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Iratkozz fel az RSS csatornánkra! Kövess a Twitteren!