2015. szeptember 7., hétfő

Futótűzként terjed az Irígy Hónaljmirígy legfrissebb paródiája. A Wellhello került terítékre, de kap egy kis fricskát a Punnany Massif, Majka, és Ganxsta Zolee is.


Tegnap jelent meg a videó, de ma délelőtt már 160.000 megtekintésnél járt. A legutóbbi full klipjük Jolly és Grófo paródia 5 hónappal ezelőttről ma már túl van az 5 millión. A mostani paródiájuk is esélyes erre.

Neked hogy tetszik?


Irígy Hónaljmirígy – Apu vedd meg nekem a rakpartot


Ismét zseniális szöveget írtak a dalhoz, amit érdemes a második megtekintés előtt elolvasni, így az elsőre érthetetlen részek is értelmet nyernek.


Dalszöveg:

Csak tudnám hány közhelyet bír még el egy pop dal

Lassan nehezen állok szóba önmagammal

Csak tudnám két hogy dudás fér el egy csárdában

Veled osztoznék most egy újabb nagy dobásban.


Álljunk össze mint két kicsi lego

SP ég veled csaó well helló

Csak minket játszik a rádió

Irigy ránk Majka és nekünk ez jó

Most nyomjuk jól a naptár tele

A nyár végén meglesz a házunk fele

Duma és dallam az új hóbort

De inkább táncolj én bírom a port

A mikrofonba pár szót leheltem

Halott pénz lenne más helyettem

Osszuk a melót én tolom rapben

Most jöjjön a refrén te dalolj helyettem


Csak tudnám hány közhelyet bír még el egy pop dal

Lassan nehezen állok szóba önmagammal

Csak tudnám két hogy dudás fér el egy csárdában

Veled osztoznék most egy újabb nagy dobásban.


B A Z-meg ez nem szleng

Ha zenélek az emberek megvesznek

Tódulnak a buliba a nebulók

Majd a Questorban tartom az eurót

Hééé hát ez az IHM-G

Há megmutatom neked mi a tuti hakni

Arcom kicsit már nagy rám

Az életművemet szarozni akarnád

A sok fikagép csak húzna húzna le

Mennyi fér bele a gúnyba he?

Felveszem velük a kesztyűt a boxcsit

Adjon a bullshit a seggemre puszcsit.


Figyu ez még nekem is káros

Jé egy hetero páros

Éjszaka járja a klubokat

Sikított mind aki látott

És nem csak a lányok

Mert jó nagy fészünk van.


Mi vagyunk a Punami a csapat igen masszív

Pilvakertem eleget a hangszínem is passzív

Szövegeim szíven szúrnak se eleje se vége

Intelligens robot beszél a rap szakmának vége


Mondd csak hogy jött hogy elnök

Biztos rímed már nincs több

Mondd csak mért pont az elnök

Mért ez mért az?


Ronda egy ügy

Figyu ez még nekem is káros

Jé egy hetero páros

Éjszaka járja a klubokat

Sikított mind aki látott

és nem csak a lányok

Mert jó nagy fészünk van.



irigy-honaljmirigy-welhello




Az eredeti cikket képekkel, videókkal itt találod: Behalsz rajta - Wellhello paródia a Mirígyektől - Apu vedd meg nekem a rakpartot

irigyhonaljmirigy, paródia, rakpart, wellhello, zene

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Iratkozz fel az RSS csatornánkra! Kövess a Twitteren!