2015. május 2., szombat

Semmi hír a Mixvibes-ról, a hivatalos oldalukon az utolsó blog bejegyzés 2014 Okt. 23-án született. Több, mint 6 hónapja nincs megjelenő információ róluk, miközben a dj szoftverek között óriási a könyöklés a vezető pozícióért. 


Folymatosan jönnek ki a frissítések a Traktorhoz, a Seratohoz, nemrég kapott új verziót az Ableton, a One Dj, a djay Pro. A Mixvibes-ról pedig semmi hír. Amíg a djay Pro be nem lépett a videós területre, addig csak három dj program volt képes értékelhetően videóklipet is játszani. A Virtual Dj, a Serato és a Mixvibes. Már csak ezért is kíváncsi voltam, hogy mi történt a ezzel a programmal, miért van ekkora csend.

Felmentem a Mixvibes fórum oldalára, ott próbáltam tájékozódni. A legutolsó információk szerint a srácok éppen egy FAQ-n (Gyakran Ismételt Kérdések oldalon) dolgoznak. 2015 Febr. 19-én jelent meg a Mixvibes CrosDj programjának Mac/Pc 3.3.10 verziója. 2015 Márc. 18-án jelent meg a CrossDj 2.1 iOS verziója.

A kérdés továbbra is az, hogy miért nem lehetett ezekről szinte semmit sem olvasni, miért nem írtak új blog bejegyzéseket az oldalukon, miért nem kaptam róluk hírlevelet? Valami nagy gáz lehet itt a marketing részlegen amiből pénzhiányra következtetek. Vagyis nekem úgy tűnik, hogy a Mixvibes egy kicsit halott, de köszöni jól érzi magát.




Az eredeti cikket képekkel, videókkal itt találod: A Mixvibes halott, de köszöni jól érzi magát

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Iratkozz fel az RSS csatornánkra! Kövess a Twitteren!