2015. május 17., vasárnap

Kissé álmosan, de még mindig a buli hatása alatt, a koffeintől és némi alkoholtól egyre lassuló, de még mindig pezsgő véráramlattal és zakatoló aggyal hazaértem. Zoli egy kicsit elnézte az autópálya kijáratot, kis kitérővel megnéztük a vecsési legelőket, de végül szerencsésen landoltunk a házunk előtt. Itthon ráborultam a laptopra, hogy megosszam veled a reggeli büntetést. Nézzük, mi fogadott a Facebookon….


Török Jani Deepizik:


Aki Török Janit nem ismeri, az nem ismer senkit a szakmában. :)

Jani egy kellemes Deep mixet osztott meg, ami kiváló a vasárnap reggeli józanodáshoz:



Bözsi Néni közönségtalálkozó, vagy mi a hering?


A következő posztban “BözsiNéni itt a tyúk” közönségtalálkozóra invitálnak…. Mi van? Ez már a legalja.hu legalja? Sajnos erről lemaradtunk….  Persze megint én vagyok a baromállat, hogy írok róla.


bozsineniittatyukkozonsegtalalkozo


 


DirtyDisco Studio Mix:


Tovább görgetve érkezik egy Dirtydisco studió mixe, ez még a szombat esti bulihangolóra lett közzétéve:



Van aki olyan friss, hogy a margitszigeti futókörét posztolja – én örülök, ha nem borulok le a fotelból.


Van aki vicceskedik:


azirigyseg


Reggeli büntetés:


Végül és szigorúan utolsó sorban, van aki kora reggel, féltízkor már büntet. Nekem köszönöm, de ennyi elég volt ma reggelre. Asszem passzolom a Facebookot és megpróbálom a látottakat, hallottakat egy kiadós alvással feldolgozni.

A ma reggeli büntetést azért veled is megosztom, hogy örülj neki:   :)


https://www.youtube.com/watch?v=LRVW8kHxjKg




Az eredeti cikket képekkel, videókkal itt találod: Reggeli büntetés - a vasárnap reggeli józanodáshoz

büntetés, dirty disco, dj, djmix, humor, mix, Török Jani. Deep

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Iratkozz fel az RSS csatornánkra! Kövess a Twitteren!