2015. május 8., péntek

Párizsban jártam néhány napig, de ne irígykedj, az Eiffel tornyot csak futólag láttam, ott is szarrá áztam. Rendezvényünk volt és a szállodában is csak csigalassú internetet kaptunk.

Amíg nem voltam itthon, kaptam egy csomó hírt a dj-k világából amikről be kell számolnom.  Nem akarok mindent fikázni, ha valami jó és tetszik, azt is megírom, de ez most ismét kinyírt.


Összegyült egy rakás bejegyzésre való infó. Ezek közül azt a hírt választottam elsőnek ami a leginkább felkavart. Az ilyenből sajnos több is volt.


Elkészült egy videó amiben a Numark Mixtrack Pro 3-at demózzák, hogyan dolgozik együtt a Serato Dj-vel. “Húú” – mondom, ezt meg kell néznem. Elindítom a videót és mit látok:

Oldalmegvilágítás, nehogy valamit látni is lehessen, színes gombok, néha homályos Serato képbevágások és egy szöszi csaj, aki random tekergeti, nyomkodja a gombokat amik a keze ügyébe kerülnek, közben a fényt a karjával kitakarva, néha teljes sötétségbe borítja a készüléket.

“Mi van?  Valamit rosszul látok?” – Nem. A rohadványos demó videó tényleg arról szól, hogy egy – kommentelő szerint – “Grilll” össze vissza nyomkod és tekerget, amit vagy megvilágítanik, vagy nem.


Gyerekek, ez nagyon gáz. 2015-ben ilyen demó videót kiadni szégyen.


Egyszer mi is össze akartunk rakni egy teszt videót az egyik hazai dj technikai cégnek. Béreltünk HD kamerákat (akkor az még nagy szó volt), összeszedtük, hogy mit akarunk mondani róla, hogyan akarjuk bemutatni. Stúdióban bevilágítottuk, lerögzítettük, visszanéztük és a végén az egészet kidobtuk a francba. Vagy jót csinálunk, vagy ne járassuk le magunkat. Azóta sem próbálkoztunk vele. Nem úgy a Numark – Serato kombó akiknek ez még tetszett is? Ez a parasztvakítás? Kizárt. Szerintem nem is látták, pedig a Serato hivatalos YouTube csatornáján tűnt fel ez a “gyöngyszem”.


https://www.youtube.com/watch?v=3P0-meEIyb0


 


 




Az eredeti cikket képekkel, videókkal itt találod: Ez a szöszi meg mi a heringet tekerget?

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Iratkozz fel az RSS csatornánkra! Kövess a Twitteren!