2015. május 11., hétfő

Alig néhány nappal az után, hogy a Volvo aláírta a reklámszerződését Avicii-vel, itt az újabb termékkapcsolás. A Gatorade szénsavmentes sportital Lionel Messivel és Zedd zenéjével reklámoza magát. Zedd “Addicted To Memory” c. dalát néhány napja posztoltam, mint új Mix8-as kedvencem. Nem véletlenül. 


Ezt a dalt, illetve ennek egy instrumentális változatát választotta az italcég is. Szerintem is hatalmas, mint ahogy hatalmas üzleti potenciál rejlik a dj-k vonzerejének promóciós célú kihasználására. Nem csodálkoznék, ha legközelebb egy csokireklámban látnám viszont a TV-ben Bárány Attilát, Sterbinszky-t, vagy Newik-ot.


https://www.youtube.com/watch?t=19&v=AdQTaSjw2Qc




Az eredeti cikket képekkel, videókkal itt találod: A világmárkák rábuknak a Djk-re

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Iratkozz fel az RSS csatornánkra! Kövess a Twitteren!