Alig néhány nappal az után, hogy a Volvo aláírta a reklámszerződését Avicii-vel, itt az újabb termékkapcsolás. A Gatorade szénsavmentes sportital Lionel Messivel és Zedd zenéjével reklámoza magát. Zedd “Addicted To Memory” c. dalát néhány napja posztoltam, mint új Mix8-as kedvencem. Nem véletlenül.
Ezt a dalt, illetve ennek egy instrumentális változatát választotta az italcég is. Szerintem is hatalmas, mint ahogy hatalmas üzleti potenciál rejlik a dj-k vonzerejének promóciós célú kihasználására. Nem csodálkoznék, ha legközelebb egy csokireklámban látnám viszont a TV-ben Bárány Attilát, Sterbinszky-t, vagy Newik-ot.
https://www.youtube.com/watch?t=19&v=AdQTaSjw2Qc
Az eredeti cikket képekkel, videókkal itt találod: A világmárkák rábuknak a Djk-re
0 megjegyzés:
Megjegyzés küldése
Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.