2015. május 15., péntek

A nagyfiúk egymást tolják – Tiesto poadcastjében debütált Avicii új dala az I’ll Be Gone


Eredetileg ezt a címet akartam adni a bejegyzésnek, de  olvasd tovább és kiderül, hogy miért változtattam meg.


Tiesto ‘Club Life’ podcastje hatalmas népszerűségre tett szert az egész világon. Legutóbbi műsorában mutatta be Avicii új dalát az I’ll Be Gone-t. Még meg sem jelent a dal, már ki is jött az első kamu offisöl videó is róla. Kíváncsi vagyok, mikor távolítja el a Youtube.



Alig telt el egy-két nap, és az internetet elárasztották a mixből kivágott zenei részletek. A legpofátlanabb az a videó volt ami ‘Official Music Video’-nak nevezte el a klipet, amin Avicii utazásos, backstage és koncert felvételeit vágták össze. Megjegyzem egész jól.


https://www.youtube.com/watch?v=-SrhOUGFCGE


Nem új dal az Avicii – I’ll Be Gone?


A híreket és a hozzászólásokat olvasva közben azt állította valaki, hogy ezt a dalt 2012 végén, 2013 elején már játszotta Avicii, vagyis nem ez lesz az új single, csak mint a vendég dj mixbe került bele Tiesto-nál a műsorba. Sok olyan felvétel lehet egy-egy dj laptopján ami valamiért nem került kiadásra és egy idő után előveszi.


Ki az az EDM Fan?


Ezek után vettem a fáradtságot és jobban meghallgattam, megnéztem a videót. Nem úgy kezdődik és nem úgy végződik a dal, mintha a podcastből lett volna kilopva és a videó is profi munkára vall. Akkor ki is ez az EDM Fan aki az első videóját csak 1 hete töltötte fel és mindössze 32 feliratkozója van?

Honnan szerezte be a zenét és a videó részleteit? – Gerilla kampány, kamu az egész, vagy tényleg a megjelenő dalt promótálja így az online média?

A dal egyébként egész jó. Nekem bejön.


Vélemény?




Az eredeti cikket képekkel, videókkal itt találod: Kamu az új Avicii dal az I"ll Be Gone?

avicii, edm, edm fan, I"ll be gone, kamu, music, new, podcast, tiesto, zene

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Iratkozz fel az RSS csatornánkra! Kövess a Twitteren!