2015. június 18., csütörtök

Időről időre bemutatunk fiatal, tehetséges, törekvő dj-ket a Mix8-on. Most is egy ifjú dj páros került a látókörömbe. Mixük a zenei igényessége miatt ragadta meg a figyelmemet. BlasTone & Dj Dombi – “Kezdőhangja” így felkerült a Mix8 Podcast csatornájára, hogy a telefonodon bárhová magaddal vihesd.


BlasTone & Dj Dombi – Kezdőhang – podcast


Egyre több dj pártol el a Youtube-os mixfeltöltéstől. Elég egyetlen dal amit a jogtulajdonos nem engedélyez és a videómegosztó letiltja a teljes anyagot. Sokan használják a Soundcloud-ot, de mixek tárolására előfizetés szükséges, így ehhez inkább a Mixcloud a megfelelő választás. Van aki Vimo videómegosztót választja alternatívának, mint a srácok, akik mixére itt akadtam rá.


Kezdőhang című, két hetente megjelenő mix sorozatuknak ez már a 6. epizódja. Az előzőeket itt találod.


“Kezdőhang ezentúl új köntösben és új helyen.
Kezdd a hétvégét, a legfrissebb és legütősebb zenékkel!
Kéthetente megjelenő 1 órás összeállításunk, elhozza nektek a hazai és külföldi producerek újdonságait.


Ha szeretnél mindig első kézből értesülni az új epizódokról iratkozz fel Vimeo csatornánkra!


Keressetek minket bátran, hiszen lehetőségetek van saját feldolgozásokat is beküldeni, mely akár be is kerülhet a következő részbe.”


Tracklist:

1. Madcon – Don’t Worry (feat. Ray Dalton) (CALVO Remix)

2. Sam Smith – I’m Not The Only One (Asino Club Remix)

3. Fox Stevenson vs Estelle ft. Kanye West – Sweets vs American Boy (Oliver Heldens MashUp)

4. Kygo Ft. Conrad – Firestone (Jasper Dietze Remix)

5. Calvin Harris feat Haim – Pray To God (Mike Pickering vs Calvin Harris Hacienda Remix)

6. Hardwell feat. Mr. Probz-Birds Fly (Reez Remix)

7. EDX, Nora En Pure, Sons Of Maria, Axwell – (D) I found U in Uruguay (EDX X-booty)

8. Shiba San – OKAY (Dave Winnel Mix)

9. UMEK feat. Jameisha Trice – Live The Life (Original Mix)

10. Tom Staar – Higher (Original Mix)

11. Don Diablo – Universe feat. Emeni (Original Mix)

12. MAKJ & Thomas Newson – Black (Original Mix)

13. Ummet Ozcan – Lose Control (Original Mix)

14. Dirty South feat. Sam Martin – Unbreakable (DubVision Remix)

15. R3hab vs Skytech & Fafaq – Tiger (Original Mix)

16. Mako, Paris & Simo – Not Alone (Original Mix)



Mix8 Podcast


A mixet a Mix8 podcastből azonnal letöltheted és magaddal viheted a telefonodon.

iTunes: https://itunes.apple.com/hu/podcast/mix8-dj-blog-mixes/id998182128
Feed: http://mix8.info/feed/podcast/mix8-mixes


Dj Dombi


Dombai Gábor vagyok, Jászberényben születtem és ott nőttem fel, jelenleg Kecskeméten élek és tanulok. Már gyerekkoromban is észrevehető volt, hogy a zene jó hatással van rám. Középiskolában kezdtem el jobban foglalkoznia zenéléssel. Heti rendszerességgel üzemeltettem egy műsort az iskolarádióban. Ekkor jöttem rá igazából, hogy én ezzel szeretnék foglalkozni. Elkezdtem megtanulni a szakma összes csínját-bínját. Először számítógépes program segítségével megtanultam a ritmusra keverés technikáját, majd szert tettem az első saját dj pultomra. Helyi születésnapokon és magán szervezésű bulikon volt lehetőségem megmutatni tudásom. Ezek után több helyre hívtak, Jászberényben és környékén, például a jászberényi Insomnia Cafe & Bar-ba. Ez idő alatt saját zene készítésébe vágtam a fejszém. 2013-ban az első saját művem a Hysteria Records online ranglistáján 1200 feltöltésből az 5. helyet érte el. Kecskemétre költözésem miatt, lehetőségem nyílt a Főiskola által szervezett bulikon is fellépni.


BlasTone


Fáczán Balázs vagyok Jászberényből, fiatal korom óta közel állt hozzám a dj szakma, mivel édesapám is kiskora óta ezzel foglalkozik. 14 évesen otthon elkezdtem tanulni a zenélés művészetét. Pár saját szervezésű buli után felköltöztem Budapestre tanulni. BME Kollégiumában 2 éven keresztül szerveztem bulikat, emellett 2 éven keresztül az egyetemi rádióban saját műsort vezettem. Első komoly lehetőség számomra a hatvani Club Sixty volt ahol több éven keresztül mint rezidens dolgoztam, emellett Budapest és Jászberény környékén, több helyen is megfordultam. 2012-ben a Club Play jelenlegi rezidens párosának (Twins) dj versenyét megnyertem, ahol közönség díjat is kaptam. 2014-ben a Magyar DJ Szövetség által szervezett dj versenyen értem el döntős helyezést, a gyöngyösi Karma Exclusive-ben. Eközben folyamatosan dolgoztam saját készítésű zenéken. Első megjelenésem a Jetrack Music Records szárnyai alatt került kiadásra. 2014 nyarán a Coca Cola Strandparty roadshow keretein belül lehetőségem volt országszerte több helyen fellépni több neves haza DJ-vel.


2014. márciusban találkoztunk először egy közös ismerősünk születésnapján, ahol Balázs volt a hangulatfelelős DJ. Itt felfedeztük, hogy közös a zenei ízlésünk és elhatároztuk, hogy csinálunk egy közös projektet. Elkezdtünk együtt dolgozni, majd később közös fellépéseket vállalni. Azóta járunk együtt zenélni. Jászberényben, a Tiszti Klubban. Y-Bárban és az Insomnia Cafe & Bar-ban, Nagyrédén, a Muskátli Teraszon, valamint Nagykátán a Dreher Sörözőben volt már szerencsénk közösen fellépni. 2014. decembere óta szombatonként Nagyrédén, a Muskátli Teraszon zenélünk, mint rezidensek. E mellett volt lehetőségünk a jászberényi Trió Rádió péntek esti mix műsorában szerepelni. Mindketten próbálkoztunk már saját készítésű zenével illetve remixel, ezért elhatároztuk, hogy leülünk együtt az Ableton elé. Az eddigi közös munkánk gyümölcsei:

– Egy Beatportos remix verseny keretein belül készült el első saját remixünk, Hardwell –Arcadia című zenéjére.

– Lehetőségünk nyílt, Tomy Montana – Lovers Dreams című slágerét is átdolgozni, mely kiadásra került, az Audio Bitch Records jóvoltából.

– Newik – Goodbye című slágerének átdolgozása volt a legutóbbi munkánk, mely hamarosan fel is fog kerülni az internetre, a nagyközönség elé.

– Megjelent az Audio Bitchnél a közös trackünk. Beattime (Never Let You Go) címmel.

– Szecsei és Yellineck – Dirty Bitch dalára nemsokára befejezzük a remixet.

– Ezek mellett a Soundcloud oldalamon lévő bootlegeket meg mashupokat készítettük mostanában.


Következő nagy projectünk egyközös saját zene lesz, mely készítésébe nemsokára bele is kezdünk. Szettjeinket az éppen aktuális közönség igényeihez alakítjuk, megtartva a saját egyéni stílusunkat. Bulijainkon gyakran felcsendülnek az aktuális EDM slágerek, pár pörgősebb House és Deep House track-el vegyítve és rendszeresen játszunk saját készítésű bootlegeket illetve mashupokat.


Céljaink: Szeretnék országszerte a lehető legtöbb helyre eljutni, illetve saját zenéinket sokak fülébe eljuttatni.


kezdőhang




Az eredeti cikket képekkel, videókkal itt találod: Bemutatkozik - BlasTone és Dj Dombi - Kezdőhang - podcast

blastone, dj, djdombi, djmix, kezdőhang, mix, podcast

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Iratkozz fel az RSS csatornánkra! Kövess a Twitteren!