2015. június 17., szerda

Tegnap megjelent a Balatonsound hivatalos dala. Lotfi Begit kérték fel, hogy a 2015-ös elektronikus zenei fesztivál zenéjét elkészítse. Az énekhangot Herrer Sára szolgáltatja. Megy a fanyalgás, érkeznek a pikírt kommentek. Én is meghallgattam.


Lotfi Begi feat. Herrer Sára / By The Shore – Official Anthem of Balaton Sound 2015


Tegnap jelent meg a videó. Megnéztem. Kicsit kedvetlenül néztem a dalszöveget, azt hittem, hogy megint kaptunk egy Lyrics verziót, de amikor beindult a zen fesztiválos része, akkor jöttek a balatonsoundos emlékképek. Magukkal ragadtak.Első hallásra nem rossz, kellemes, dallamos gondoltam magamban. Összességében tetszett a zene és a klip is.


Elkezdtem olvasni a kommenteket. Régen találkoztam ennyi rosszindulattal, fanyalgással, irigységgel. Miért van az, hogy a pozitív jelzést adók nem írnak véleményt, csak a kritizálók? Most, amikor ezt írom, a kommentek 95%-a csak negatív vélemény. Zenész vagyok, és több, több, mint két évtizede foglalkozom elektronikus zenével. Ennyire nem lehet szar az ízlésem, hogy ne lássam benne azt amit a kommentelők. Meghallgattam még egyszer, különösképpen figyelve a kritikákra. Továbbra sem értem a fanyalgást.


Herrer Sára


A 27 éves lányt a Sorstalanság című filmben lehetett először látni, majd több tv-s sorozatban szerepelt. Jelenleg a Kesh és a Mary Popkids zenekarok énekesnője. Sárát sokan a MR2 Petőfi Rádió Akusztik műsorában hallhatták énekelni, ahol a Kesh együttesével Fluor, Mizuját adta elő, nem gyengén.

Sára hangja a mély tartományokban egy kicsit bizonytalan, de a magasabb hangokban nagyon szépen cseng. Egyedi hangszíne van és jól használja a zenei képességeit. Az angolságával néhány szónál éreztem egy kis magyaros akcentus, de semmi fülsértőt.


By The Shore – a Parton


Hihetetlen, hogy egy ilyen könnyed, vidám, fiatalos nyári felvétel is milyen indulatokat tud kiváltani egyes emberekből.  A ‘By the Shore” pontosan azt a szerepet tölti be amire írták. Egy hivatalos dal egy fesztiválra. Azt, hogy sláger lesz-e, nem lehet előre megjósolni. Véleményem szerint benne van a pontencia, a zeneiség, a trendiség amitől az lehet.



Balatonsound-himnusz




Az eredeti cikket képekkel, videókkal itt találod: Mi van veled Magyarország? - megint megy a fikázás - Megjelent a Balaton Sound 2015 hivatalos himnusza

balatonsound, fesztivál, herrer sára, lotfi begi, music, zene

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Iratkozz fel az RSS csatornánkra! Kövess a Twitteren!