2015. június 1., hétfő

Három héttel ezelőtt Budapesten forgatták Dr Alban új klipjét a Hurricane-t. Erről beszélgettem a Marschall Norbival, aki a sztár magyarországi koordinációját intézte.


Norbival évekkel ezelőtt, még a Jam Pubban ismerkedtünk meg. Én diszkóztam, Ő pedig mint Marchall Produkciós iroda hozta a sztárokat estéről estére. Albános fotókat posztolt néhány hete és most láttam a megjelenő klipet, így rögtön összeraktam a két dolgot és felkerestem, hogy kiszedjek belőle néhány információt.


Valóban itt forgattak Budapesten. Szeptemberben már volt egy közös produkciójuk Dymanic-el, aminek a klipjét szintén itt forgatták. Kiválóak a helyszínek és a szakemberek vannak itthon és viszonylag olcsón ki lehet hozni a forgatási költséget.


A klipet a Nyugati Pályaudvar Sissi várótermében forgatták. Ez volt Ferenc József és felesége, Erzsébet királyné impozáns, királyi váróterme. A parkoló jelenetek a Blaha Lújza tér egyik mélygarázsában lettek felvéve, míg a szabadtéri jeleneteket az Árpád híd pesti oldalán az alsó és felső rakparton forgatták.


Kérdeztem, hogy volt-e valami különleges kívánsága a világsztárnak, de erre Norbi csak sejtelmesen mosolygott. A publikus kívánsága mindössze annyi volt, hogy a Blahán, a Boscolo hotelben szeretne megszállni. Így megkapta a szálló legfelső szintjén a legnagyobb lakosztályt, csodás panorámával Budapestre.


A forgatás három napig tartott, melyből az első nap a castinggal telt. A klip koreográfusa a Csillag Születik 3. szériájából megismert Gomez volt.


Neked hogy tetszik a zene és klip?



dralban-hurricane




Az eredeti cikket képekkel, videókkal itt találod: Budapesten forgatta új klipjét Dr Alban - Hurricane

1, budapest, dr alban, free, klip, music, zene
Categories: , , , , , ,

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Iratkozz fel az RSS csatornánkra! Kövess a Twitteren!